මනාප ක්‍රමය නිසා මට පාර්ලිමේන්තු යන්න බැරි වුණා - හිටපු රාජ්‍ය ඇමැතිනි රෝසි සේනානායක

මට පාර්ලිමේන්තුවට යන්න බැරි වුණේ මේ මනාප ක්‍රමය නිසයි. මේ ක්‍රමයට කාන්තාවන්ට ඉදිරියට එන්න හරිම අමාරුයි. මගේ ආසනය බටහිර කොළඹ, පුංචිම ආසනය. නායකතුමත් බටහිර කොළඹ. අනෙක් අය දෙමළ හා මුස්ලිම් අපේක්ෂකයෝ. ඒ අයත් එක්ක මට මනාප ඡන්ද 5000ක්වත් ගන්න බැරිව යනවා. 

දිස්ත්‍රික්කය වටේ මනාප ඡන්ද ගන්න මට අපේක්ෂකයෝ 22ක් එක්ක රණ්ඩු කරන්න වෙනවා. මට තිබුණු විශාලම ගැටලුව මගේ ආසනය කුඩා වීමයි. මුජිබර් රහුමාන් ඡන්ද 43000න් පටන් ගත්තේ. ඉරාන් වික්‍රමරත්න ඡන්ද 30000න්, මංජු ශ්‍රී ඡන්ද 38000න්, හිරුණිකා කොළොන්නාව ආසනය ඡන්ද 19000න් පටන් ගන්නවා. ඒ අයට හොඳ ඡන්ද පදනමක් තමන්ගේ ආසනයෙන්ම ලැබී තියෙනවා. 

අනෙක මේ මනාප ක්‍රමය තුළ වෙනස් අයෙකුගේ ආසනයට ඇතුල්වීමත් ප්‍රශ්නයක් වන අවස්ථා තිබුණා. මට වියදම් කරන්න විශාල මුදලක් තිබුණෙත් නැහැ. යාළුවෝ කීප දෙනෙක් කටවුට් ගහලා දුන්නා. අවශ්‍ය වී තිබුණේ මහින්ද රාජපක්ෂට බලය ඒම වැළැක්වීමයි. ඒක සිදු වුණා. මම ඒකට බොහොම සතුටු වෙනවා. 

මට තර්ජනත් ආවා. ඒත් මම රාජපක්ෂ දූෂිත රජයේ අකටයුතුකම් ගැන දිගින් දිගටම කතා කලා. මගේ ඒ උත්සාය සාර්ථක වුණා. ඉදිරියටත් කාන්තා හා ළමා ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් මම පෙනී සිටිනවා. 


Share this